уторак, 17. октобар 2017.

ROSEGAL WHISLIST

Zdravo svima!
Danas ću vam predstaviti moju whislistu sa Rosegal-a. Nadam se da će vam se svideti i da će te pogledati njihov sajt :)


1. Prva bluza, tačnije duk jeste ovaj beli sa krilima. Napred imate ukras u vidu pertli, dok je sa zadnje strane običan duks. 

2. Kao drugu stvar odabrala sam čizme, na slici možete videti jednu od njih. Ovo su praktične jesnje čizme, crne boje sa višom "platformom".
3. I za kraj možete videti najudobniji zimski džemper. Na njihovom sajtu možete ih naći još dosta, ali ja sam izabrala ovaj zbog tople krem i plave boje.


I ovo je bila moja kratka lista zelja, ali ne i jedina. Da li vam se svidjaju ove stvari? Ako volite modu, dekoracije, Rosegal je pravi sajt za vas.

Linkovi

Rosega

2 коментара:

  1. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши